My complaint:
Gisteren gebeld, omdat normaal de Vrouw vrijdags als bijlage is, zou nabezorgd worden. Dat kon dus helemaal niet omdat ik er vandaag achter kwam dat het er nu bij zou zitten. Maazr helaas nee…….., geen Vrouw. Weer gebeld maar nu ging het helemaal mis met al die kies dit of dat. Daarom deze mail.
Hoop dat het helpt,(twijfels) en dat we het vandaag nog in de bus krijgen.
Gewenste oplossing
Vandaag de Vrouw

