My complaint:
wij hebben sinds vrijdag 18-10-2010 de weekend telegraaf niet meer ontvangen. echter wat is hier de rede van?
graag uw reaktie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gewenste oplossing
graag willen wij de weekend telegraaf weer ontvangen.
wij hebben sinds vrijdag 18-10-2010 de weekend telegraaf niet meer ontvangen. echter wat is hier de rede van?
graag uw reaktie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
graag willen wij de weekend telegraaf weer ontvangen.