My complaint:
Sinds 29 oktober heb ik een zeswekenabonnement op de weekenduitgave van de Telegraaf. Ik heb alleen de eerste keer Vrouw ontvangen en daarna niet meer.
Gewenste oplossing
De volgende weekenden wel bezorgen en de 3 niet ontvangen numers na afloop van abonnement nog toezenden of de 3 niet ontvangen afleveringen alsnog toezenden. Al een keer moeten bellen voor niet bezorgen en nu dit weer binnen dit 6 wekenabonnement, dat valt me toch tegen.

