My complaint:
Ik ontvang nu al voor de 5e keer geen krant!!!v.a. 03 Jan.
Meld dit elkeochtend krijg E.mail wordt nabezorgd,geen enkele keer bezorgd dan bel ik krijg je als antwoordt u krijgt de krant gecrediteerd wat heb ik hier aan!!
Gewenste oplossing
Dat ik eindelijk eens een ochtendkrant krijg!!!!

