My complaint:
Vanaf 21 december j.l. zeer slechte bezorging en tevens de nabezorging werkt niet!!!
Telkens wordt beloofd dat de krant wordt nabezorgd maar zelfs op Kerstavond moest ik ‘s middags om 15.30 uur nog de stad in om een krant te kopen.
Om deze redenen zeg ik hierbij mijn abonnement op en verlang mijn abonnementsgeld retour.
In afwachting van uw antwoord,
Gerard Jansen
Gewenste oplossing
Mijn geld retour

