Complaint: Assassin’s Creed 3 PC Join or Die

user-143638 on 21 November 2012 about Dixons in category Electronica Winkels - ketens

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Woensdag 14 november is een vrachtwagen van Ubisoft gestolen. In deze vrachtwagen bevond zich de gehele voorraad voor de release van Assassin’s Creed 3 PC in België en Nederland. In deze zending zat dus helaas ook de door mijn bestelde ‘Join or Die’ editie.

Dixons wil mijn nu zoet houden met een digitale content van de ‘Join or Die’ editie en een kortingscode van 5 euro die je kunt verzilveren bij mijn volgende aankoop.
Ik ben het hier niet mee eens. De vele extra’s die ik nu mis zijn veel meer waard dan 5 euro korting bij een volgende aankoop.

Desired solution:

Een hogere vergoeding dan 5 euro korting bij een nieuwe aankoop

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Dixons

Message from Dixons

13 years ago - Geachte heer Zwaluw, Naar aanleiding van uw bericht op klacht.nl doe ik u deze email toekomen. Ik vind het vervelend om te horen dat uw bestelling niet naar wens is verlopen. Graag zou ik u verder willen helpen bij het oplossen van uw klacht. Ik verzoek u vriendelijk mij uw telefoonnummer te mailen, zodat ik zo spoedig mogelijk contact met u kan opnemen. Alvast bedankt voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Active Care Dixons Nederland

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Beste, Bedankt voor uw reactie. Naar welk email adres moet ik mijn telefoonnummer mailen? mvg

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Ze komen zo meteen het pakketje afleveren, maar ze hebben nog steeds geen oplossing. Oplossing: welke? Snelheid: misschien dat ze over een paar weken iets bedacht hebben.... Vriendelijkheid: ze zijn beleefd, daar is ook alles mee gezegd. Begrip voor jouw klacht hebben ze blijkbaar niet, anders kwamen ze wel met oplossingen... Ik had beter van jullie verwacht Dixons!

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Ik ben zonet opgebeld door Dixons. Ze hebben een oplossing bedacht en ik krijg nu een deel van het aankoopbedrag terug. Het duurde even maar dan is het uiteindelijk toch netjes opgelost. Dank U wel Dixons en klacht.nl

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Dixons

Dixons

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer Zwaluw,

Wij hebben zojuist contact gehad en heb ik u aangegeven dat wij een deel van uw aankoopbedrag op uw rekening terugstorten. U heeft aangegeven dat hiermee uw klacht naar tevredenheid is opgelost. Hierbij sluit ik uw klacht.

Met vriendelijke groet,

Active Care
Dixons Nederland

All complaints of