jaarnota 2013 waar ik al vanaf de zomer mee bezig ben.
zoveel keer gebeld zoveel mails gestuurd. naar engergie direct.
niet terug gebeld worden niet op mails terug reageren, wel incasso kosten boven op het bedrag gooien! Gewoon overspannen ben ik... Read more
Ik heb een eerder draadje hier over mijn betalingsregeling, er is toch iets niet goed gegaan. Van de 3600 staat er nog 1900 euro maar voordat ze het willen overdragen naar het incassobureau krijg ik twee weken de tijd (wettelijk... Read more
Mijn persoonlijke ervaring is dat zolang er niets bijzonders aan de hand is Energiedirect een goede keus is.
Sinds er echter bij mij een fout in aansluitadres is gemaakt doordat iemand zich onterecht op ons adres had aangemeld komt de... Read more
Ik heb al een klacht ingediend over een te hoge jaar nota. Energiedirect heeft gereageerd,en gevraagd wanneer ze mij konden bellen voor een oplossing. Ik heb al paar keer aangegeven wanneer dit zou kunnen. Ook heb ik wederom een mail... Read more
Op10 augustus een contract aangevraagd bij energie direct. Bij de klantenservice van energiedirect werd mij verteld dat zij in het systeem kunnen zien wanneer het contract afloopt zodat zij daar aansluitend op zullen starten met leveren. Nu is er op... Read more
van oxxio na energiedirect overgestapt.bij de bevestigingsmail gezien dat het huisnummer en postcode niet klopte.in een mail gevraagd dit te wijzigen.eind vd maand dubbele facturen gehad. energiedirect gecontact. de gegevens hadden ze niet aangepast en er is geleverd aan een... Read more
Ik voel me nogal op het verkeerde been gezet door de informatievoorziening en procedure van EnergieDirect. Deze geven aan een kosteloze overstap te regelen en eventuele boetes voor rekening te nemen bij een overstap, maar dit blijkt niet het geval.... Read more
Ben verhuisd en zag dat de meterstanden erg hoog waren.Wij zijn zuinig met energie, letten goed op. De koper van ons huis laat de meter verwijderen, en laat door Stedin de meter door meten. Energiedirect heel vaak gemaild. Dan krijg... Read more
Bericht door LightNside » 29 okt 2013 12:23
Op 1 januari 2010 sloot ik een contract af via de www.vastelastenbond.nl bij energiedirect. Men schatte mijn verbruik op de voorafgaande jaren… Helaas was ik tijdens 2010-2013 ernstig ziek, kankerpatient, andere terminale ziekte,... Read more
Doordat Energie Direct niet de contractdatum in het systeem van leveranciers doorgegeven heeft krijgt mijn kennis geen bonus en is haar huidige levrancier te vroeg begonnen met leveren Read more