My complaint:
Via telefoon ben ik in november 2010 overgehaald om een proefperiode van familiepakket te ontvangen.
Tot op de dag van vandaag heb ik daar niets van kunnen zien, maar het wordt nu in februari 2011 al wel in rekening gebracht.
Wat staat mij te doen?
Gewenste oplossing
Het geld terug storten.
Ik heb er tenslotte geen enkel profijt van gehad

