Complaint: geen beeld meer sinds 28.05

user-51084 on 27 May 2011 about Canaldigitaal in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb sinds vandaag op mijn atsat ontvanger geen beeld meer. Dat dit zomaar mogelijk is?
Zal wel aan de nieuwe codering liggen. Er is mij in december een HDontvanger voor eur 25 aangeboden. heb van de aanbieding gebruik gemaakt. Echter nooit ontvangen. Gesprek zelfs opgenomen door CD. In april maar eens gebelt, eerst wist iemand te vertellen dat het toch verzonden was. Bij een volgend gesprek stond er opeens niets meer in hun computer. Raar toch. Zij kunnen zich opeens niets herinneren. Gesprek terugluisteren ging niet. En maar eur 0,15 p/m betalen. Zij blijven maar wijzigen en ons het geld uit de jaszak kloppen.

Desired solution:

ik wil gewoon beeld, daar betaal ik toch maandelijks voor.

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal

Message from Canaldigitaal

15 years ago - Het is ons onduidelijk waarom de actie niet is doorgevoerd. Wij hebben hier dan ook geen gegevens over. Er wordt namelijk altijd een notitie van een verkoopgesprek gemaakt. Wij adviseren u daarom om contact op te nemen met onze verkooplijn via telefoonnummer 0900-9327. Hier kan u een passende aanbieding worden gedaan. Met vriendelijke groet, WebCare CanalDigitaal

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal

Canaldigitaal

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste,
Deze klacht is van ruim een jaar geleden en om die reden sluiten wij deze af.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).
Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

All complaints of