My complaint:
Geachte mijnheer/mevrouw,
van jullie heb ik een aantal maanden geleden een philips dsr7141 ontvangen om hd te kunnen kijken.
Dit hield in dat ik mijn abonnement moest omzetten naar een entertainment pakket.
Na dit gedaan te hebben, heb ik letterlijk twee dagen goed ontvangst gehad en daarna kon ik geen zenders meer ontvangen van de astra 3 (23,5. Ik weet niet of het alle zenders zijn maar oa de regionale, history, syfy enz zijn niet te bekijken. Dit speelt zich af op mijn tweede smartcard. Onlangs heb ik voor mijn eerste smartcard een nieuwe tuner gekocht en alles opnieuw geinstalleerd. Nu heb ik en had ik al goed beeld op de eerste tuner, maar op de philips nog steeds helemaal niets.
Gewenste oplossing
Dat ik op een normale manier de zenders kan kijken, welke stap hier ook voor nodig is. Moet mij alleen geen geld gaan kosten. Zij beloven wat, wat ze niet kunnen waarmaken en verwacht iets goedwerkends

