My complaint:
Voor de zoveelste keer krijgen wij geen Telegraaf.
De krant die wij normaal op vrijdag krijgen lag Zondag avond omstreeks 19.30 in de bus.
Wij hebben nu al 5 keer geen krant ontvangen, en als de krant komt dan is het veel te lat.
Gewenste oplossing
De oplossing is gewoon elke ochtend de krant graag heel en droog in de bus.

