Complaint: derde simkaart alweer foutief!!

user-126190 on 14 September 2012 about Hollandsnieuwe in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Dit is de tweede klacht die ik via deze site indien. Ook heb ik in 1 week al minimaal 8 keer gebeld. Aangezien dit veel geld kost, en jullie al een keer hebben beloofd mij te bellen deze week (wat niet gedaan is), stuur ik nogmaals en klacht en hoop ik dat hier snel op gereageerd wordt!

Ik had gister weer de klantenservice aan de lijn, aangezien de derde simkaart het ook niet deed, en hij ging het eens controleren. Het bleek dat de technische dienst mijn kaartje niet had geactiveerd, degene die mij hielp kon mij ook niet vertellen waarom het niet was gebeurd en waarom het al de derde keer was! Ik ben nu al 3 weken niet bereikbaar!!!!!

Ik zou met spoed op de lijst gezet worden en binnen 2 werkdagen geholpen worden. Deze 2 dagen zijn voorbij en aangezien ik alweer 20 minuten in de wachtrij stond voor de telefonische klantenservice heb ik maar opgehangen en ben ik deze klacht gaan schrijven.

Ik reis 4 uur per dag en als er dan een persoon voor de trein springt, heb ik 3 uur vertraging, zonder dat ik iemand kan vertellen of vragen om me op te halen.
Ik heb hiermee al last gekregen op het werk en als ik vertraging heb, kan ik dit mijn klasgenoten niet laten weten.

Er wordt verder voor mij geen oplossing gegeven als nieuwe kaartjes sturen en ik mag hopen dat er na deze klacht naar mij wordt gebeld, en mijn oplossing wordt volbracht.

Desired solution:

Een goede oplossing zou zijn als deze week mijn simkaart het eindelijk volledig deed! (daarmee bedoel ik bellen, sms\'en en internetten!!)

En jullie voor een vergoeding zorgen. Hiermee bedoel ik dat deze maand (waarvoor al 16,50 is afgeschreven), sowieso worden teruggestort, aangezien ik geen gebruik kon maken van de service waarvoor ik wel heb betaald.

Eventueel ook nog voor 1 of 2 andere maanden geen kosten, voor alle problemen en slechte service waarmee ik ben behandeld.

Ik wil sowieso nog gebeld worden.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Hollandsnieuwe

Message from Hollandsnieuwe

13 years ago - Beste klant, Ik zie dat je probleem naar de tweede lijn is doorgestuurd. Daar zal men zo snel mogelijk met je probleem aan de slag gaan en je dan direct informeren. Het spijt me dat het tot nu toe zo lang heeft moeten duren. Vriendelijke groet, hollandsnieuwe

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Hollandsnieuwe

Hollandsnieuwe

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste klant,

Gezien de verstreken tijd na het plaatsen van uw klacht gaan wij ervan uit dat er, middels een ander kanaal, een oplossing geboden is.
Mocht u onze hulp nodig hebben, dan kan u terecht op hollandsnieuwe.nl/klantenservice of via Facebook/Twitter.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

All complaints of