My complaint:
De Telegraaf wordt heel vaak te laat bezorgd. Om kwart over 7 ligt de krant vaak nog niet in de bus. Dus dan kan de krant s’avonds na het werken pas gelezen worden. Dit is zeker al 2,5 maand gaande. Deze klacht is al vaker aan de Telegraaf gepost.
Gewenste oplossing
Dat de krant er op tijd in ligt iedere dag.

