Ik heb op 30april een bestelling geplaats bij miniinthebox. Tot op heden heb ik deze nog niet ontvangen. Indien je probeert contact op te nemen met de klantendienst krijg je enkel een automatische e-mail terug. Deze e-mail helpt je geen... Read more
Dit is de melding die ik kreeg op mijn klachtmelding
Beste klant,
Onze excuses voor het eventuele veroorzaakte ongemak.
In dit geval, kunnen wij u drie mogelijke oplossingen aanbieden. Laat ons graag weten van welke optie u gebruik wilt maken.
1. U... Read more
We hebben een lijstje spulletjes besteld bij Mini in the box en afgerekend via Ideal. Er zou binnen 3-5 werkdagen gratis geleverd worden, maar nu komt de bezorger en zegt tegen mijn dochter dat ze € 17,95 moet betalen. Read more
ik bestel donderdag mijn gerief van 55euro in totaal nu komt de bestelling maandag erop toe en moet ik 37 euro betalen dat vind ik gewoon diefstal gratis is gratis Read more
Ik heb 1 mei 2 bestellingen gedaan bij mini in the box. Binnen een paar dagen kwam het eerste pakket al binnen, maar het andere pakket is er nog steeds niet! Het is nu dus al anderhalve maand geleden. Ik... Read more
Ik heb een klacht ingediend over deze firma . Zei bieden aan artikelen zonder verzendkosten. Heb voor een bestelling van € 30 € 16,60 moeten betalen aan UPS. Je reinste bedrog. Op de site van miniinthebox kom je niet verder.... Read more
Vraag ID: 3359476
Bestelnummer: 1303120604113858 Bekijk bestelling details
Besteldatum: March 12, 2013
May 12, 2013 11:07 Van: Nathalie Vanhaesendonck
May 12, 2013 11:10 Van: Klantenservice
June 13, 2013 01:39 Van: Nathalie Vanhaesendonck
June 16, 2013 12:25 Van: Nathalie Vanhaesendonck
June 16, 2013 12:26 Van: Nathalie Vanhaesendonck
... Read more
Na weken wachten ontving ik eindelijk het bestelde horloge, echter wijzers los dus niet te gebruiken, na melding weken later een nieuw ontvangen. Na drie maanden lieten de wijzers wederom los en was het horloge wederom onbruikbaar.
Na 14 e-mails over... Read more
N.a.v. een klacht op deze site, kreeg ik eindelijk een reactie terug. Daarin stond dat het niet ontvangen van de bestelling aan mij lag... Belachelijk! Ik kon voor een herverzending of voor geld terug zonder verzendkosten kiezen. Ik had er... Read more
Ik heb een bestelling gedaan bij miniinthebox. Dit zou een gratis versnelde bestelling zijn.Ten eerste heb ik er 22 dagen op moeten wachten.Nu moet ik ook nog 18.25 euro betalen aan invoerrechten. Dit staat nergens op de site vermeld.Ik wil... Read more