Complaint: veel onduidelijkheid

user-155653 on 24 January 2013 about MiniInTheBox.com in category Gadgets

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb op 1 januari 2013 een bestelling geplaatst en betaald. deze bestelling zou via bulkairmail binnen 10 tot 20 werkdagen binnen zijn, ik heb het nog niet ontvangen. Dit is nog niet het grootste probleem maar ik vind het wel storend dat ik het pakketje niet kan traceren.

met vriendelijke groet,

Josja Jakobs

Desired solution:

Als u mij kan laten zien waar mijn pakketje is met een geschatte levertijd.

alvast bedankt.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - We have sent an email to MiniInTheBox.com about your complaint

Message from from Klacht.nl

13 years ago - We have sent reminder to MiniInTheBox.com to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by MiniInTheBox.com

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by MiniInTheBox.com

MiniInTheBox.com

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

"Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en u zojuist een email gestuurd met daarin meer informatie over de status van uw pakket. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

Met vriendelijke groet,

De Klantendienst
MiniInTheBox
"

All complaints of