Nationaal Spaarfonds Reviews
16 jaar geleden bij de geboorte van onze dochter hebben wij een spaarregeling afgesloten bij Nationaal Spaarfonds, die uitgekeerd zou worden op 16 jarige leeftijd. Afgelopen November is zij 16 jaar geworden en in December kregen wij een brief waarin... Read more
Rond 1 Januari 2012 gebeld dat we graag een aanvullende verzekering voor onze hond wilden. Dit omdat we hem gingen laten castreren en er geen wachttermijn op de aanvullende verzekering zit. (voorwaarden gelezen) 3 x gebeld en alles zou geregeld... Read more
Jarenlang hebben wij iedere maand voor onze zoon netjes het afgesproken bedrag overgemaakt naar het nationaal spaarfonds. Dit bedrag is nog nooit te laat bij hen binnen gekomen, en tot op heden dus ook geen klachten gehad.
Nu hebben wij eind... Read more
Nadat ik in augustus verhuisd ben, heb ik verzuimd dit tijdig door te geven aan de verzekeraar. Op 4 november bel ik met klantenservice voor dit te muteren en krijg bovendien te horen dat ik een betalingsachterstand heb over de... Read more
Ik heb al een aantal jaren de spaarloon regeling maar als je om duidelijkheid vraagt van hoeveel nu gespaard is is het altijd een terug houding er in. Nu onze regering de spaarloon niet meer door laat gaan waardoor dus... Read more
Wij ontvingen een polisblad met als bijlage een blad waarop het nieuwe premiebedrag vermeld stond: een forse verhoging zonder enige toelichting. De polis loopt nog tien jaar en als zij elk jaar met dit soort verrassingen komen dan wordt de... Read more
heb bij jullie per 1-8-2011 autoverz.afgesloten telefonisch
heb gemeld dat ikafgelopen jaar 1 schade had onder 500€ was
niet belangrijk voor no-claim volgens jullie krijg gewoon 70% nu krijg ik bericht dat ik die kleine schade niet gemeld heb en krijg na... Read more
Heden 27 september 2011 heb ik telefonisch geïnformeerd naar de door mij op 18 september gemeldde schade (tel.nr). Ik werd te woord gestaan door dhr.* . Deze heer *gebruikte een treiterende toon en behandelde mij zeer onbeschoft. Hij ontnam mij... Read more
Met ingang van 2011 is de premie van mijn uitvaartkostenpolis met 62% verhoogd, terwijl duidelijk, zwart op wit, in mijn polis staat dat het bedrag van 01.04.2008 tot 01.04.2014 hetzelfde is. Op mijn klacht per e-mail kreeg ik als antwoord:"De... Read more
Na een opvraag te hebben gedaan bij Uw afdeling om de polis die bij U loopt af te kopen,hebben wij nadat we de brief binnen hebben gekregen,met de uiteindelijke afkoopwaarde,direct de benodigde papieren naar jullie opgestuurd.Deze zijn in behandeling genomen... Read more