Nationaal Spaarfonds Reviews
ik heb mijn autoverzekering nr polis753282
30 n0vember schriftelijk opgezegt dud hij zou op 30 december niet meer van toepassing zijn
maar in plaats van een bericht hierover krijg ik de nieuwe polis over 2011 thuisgestuurd ,ik heb... Read more
Eind september ben ik aangereden door een klant van Nationaal Spaarfonds. Schade en alles is bepaald, heb echter nog steeds geen geld binnen. Daarnaast heb ik de nota van het autoschadebedrijf ivm taxatie opgestuurd ter afhandeling en die is... Read more
Ik krijg nooit antwoord op mijn vragen of klachten via het contactform van de nationale huisdierenverzekeraar. De enige keer dat dat wél gebeurde was toen ik de verzekering wilde afsluiten. Het lijkt wel of ze daar alleen een verkoopafdeling... Read more
Nieuwe polis per 01-12-2010 ontvangen met een premieverhoging van ca. 55%! Zonder begeleidend met enige uitleg. In de oude polis stond de premie vermeld tot 01-12-2013. Mag men zomaar zonder opgaaf van redenen dit doen? Vandaag direct een email... Read more
wij hebben een 3 tal polissen afgesloten voor onze kinderen.
Per januari hebben wij de premie betaling voor deze polissen stopgezet.
Hiervan hebben wij via telefonisch contact met Nationaal Spaarfonds melding gemaakt.
De waarde van de polissen willen wij afkopen.
Na dit kenbaar... Read more
Al bijna 3 maanden wacht ik op beantwoording van de vraag waarom de maandelijkse premie onlangs met 30% verhoogd is. Ik heb inmiddels 2 keer een mail gestuurd, en een 3e mail naar het speciale klachten-mailadres. Ik kreeg tot... Read more
enkele weken geleden werdt ik gebeld door een telefonische verkoop van verzekering voor huisdier. Ik had hier wel belangstelling voor en zou zij mij papieren toesturen. Nu hebben ze ineens 35 euro van mijn rekening getrokken heb nog nooit... Read more
Ik heb reeds 3x een toezegging gehad dat ik een incassoformulier opgestuurd zou krijgen om mijn polis wat eenvoudiger en sneller te betalen. Maar helaas . Iedere keer wordt mij plechtig beloofd dat het nu gaat lukken, maar het... Read more
Soortgelijk als een andere klacht. Mijn moeder overleed op 12/5/2010. Direct is de polis ingestuurd met het verzoek tot uitbetalen. Nergens wordt op gereageerd, telefonisch worden toezeggingen gedaan, blijken opgestuurde documenten daadwerkelijk aanwezig, maar dan volgt weer een brief... Read more
Vanaf 4-3-2010 werden ineens 2 premiebedragen van onze rekening afgeschreven voor, voor ons, onbekende polissen. Je zou verwachten dat ze die fout zelf ontdekken en herstellen maar er werden nog eens 2x de premies ingehouden. In mei heb... Read more