Ik had een bevestiging van een niewe leverancier. beiden schreven automatisch geld af als voorschot. dat kan dus niet. geld bij de NEM gestorneerd. na 1 aanmaning telefonisch en via mail uitgelegd waarom. Ik moest het bewijs van de nieuwe... Read more
ik ben per 1 aug klant geworden bij de NEM, maar al snel bleek het voorschotbedrag niet te kloppen. Er werd zomaar 267 euro afgeschreven terwijl dit hooguit 200 euro zou moeten zijn. Dus gebeld met de NEM en het... Read more
bij de eindafrekening zijn de verkeerde beginstanden gebruikt. Deze standen zijn d.m.v. de meterstandenkaart opgestuurd.nu wordt er gezegd dat ze deze kaart nooit ontvangen hebben en ik nu aan moet tonen dat dit de juiste standen zijn??? je stuurt toch... Read more
De Nederlandse energie maatschappij strooit met kortingen als men een contract afsluit.
In maart 2010 een contract afgesloten voor 1 jaar. Ik zou een korting krijgen bij de jaarafrekening.
Automatisch incasso ging een paar keer mis, dus ik kreeg geen korting. Mee... Read more
in februarie 2011 krgen wij brieven van nlenergie dat wij ons aanhaden gemeld nou echt niet
gelijk gebeld en terug gedraai maar hun waren al bezig met de overname maar zou gestopt zijn nou echt niet de eerste nota 145 euro
de... Read more
Ik heb een jaarcontract afgesloten en dit liep 1-8-2011 af. daarna ben ik naar mijn oude energieleverancier terug gegaan, echter naderhand moest ik 100,00€ betalen als opzegvergoeding omdat ik volgens de NEM binnen het contract opzegde. Read more
ik wil klagen over onbeschofte telefonische behandeling. d.w.z wordt voor leugenaar uitgemaakt ik neem contact op met debiteurenafdeling over inschakelen incassobureau daar ik zgn maand aug niet betaald heb. ik vertel hun dat ik contact heb opgenomen met vesting finance... Read more
De medewerker wilt maar altijd gelijk krijgen in het gesprek en kan niet begrijpen dat: er niet genoeg geld op de rekening stond. Read more
in Juni dit jar overgestapt naar een andere leverancier omdat de NEM gewoonweg veeeeel te duur is.
Omdat wij ruim 12000 kw/stroom p/jaar verbruiken hebben wij volgens de leveringsvoorwaarden geen recht op de korting die elk jaar oploopt max. 10.000 kw/jr.
Na... Read more
Heel dikwijls via hun site gemail..reactie blijven uit ,maar alles ligt bij een deskundige.ik heb gewoonweg te veel betaald,wijzen de afschriften uit.
zelfs op hun site zie je niet meer wat je betaald hebt.
NEM doen? niet doen dus en snel overstappen... Read more