Omschrijving klacht
Na een gesprek met de customersolutiondesk van de NEM zou alles wat er fout was gegaan met de rekeningen opgelost worden met een terugbetelating op 11-02-2010, O.K., we wachten af.
Een halfuur na het gesprek licht er weer een verse... Read more
Omschrijving klachtlaat ik beginnen met hoe ik bij de NEM ben gekomen. Ik werd gebeld, ik werd overrompeld met tegen inkoopsprijs nergens goedkoper gelijk bandje opnemen. Ik zou nog af kunnen zeggen. Ik kreeg contract thuis, ik heb niet getekend... Read more
Omschrijving klacht
Ik heb een klachten formulier in gevuld via de
e.mail en ik zou hier over gebeld worden maar
tot nu niets gehoord.
Als ik niet word gebeld ga ik in november over
naar essent ik heb het helemaal gehad.
Gewenste oplossing
dat ik terug gebeld... Read more
Omschrijving klachtI.v.m. scheiding, contrakt overname kaart te laat ontvangen inmiddels contakt overgenomen door ex partner vervolgens verzoek eindnota inclusief voorschot nota verekenen in eindnota moeilijk bij NEM .Eindmeterstanden Delta niet begin meterstand NEM??? vervolgens eindmeterstanden NEM doorgegeven 28 oct,nog steeds... Read more
Omschrijving klachtMijn klacht is dat ik een eindafrekening heb gekregen van de NEM waarin staat..verbruik is 0. Dat klopt ik ben geen klant geweest bij NEM maar zij sturen mij wel een rekening van €278,-!! Inmiddels een tweede rekening met... Read more
Omschrijving klachtnog niks terug maar wel belooft dat ze het bedrag van 677 euro zouden storten voor de zoveelste keer ze hadden het de 22 januarie gestort maar nog niks binnen geloof niks meer van wat ze allemaal beloven... Read more
Omschrijving klachtDe NEM heeft mij onder misleidende voorwendsels afnemer gemaakt van gas en stroom. De callcenter operator gaf zelf aan dat ik mijn oude contract i.v.m. de goedkopere tarieven beter op kon zeggen omdat de boete niet meer zou mogen... Read more
Omschrijving klachtHallo,
Afgelopen woensdag 27 01 10 kregen wij een brief van een incassoburo in de bus,waarin ons werd gezegd dat wij een rekening van E1189,88 binnen 5 dagen moesten voldoen anders zouden er gerechtelijke stappen volgen.
Nu is het zo dat... Read more
Omschrijving klachtwij worden al vier weken dagelijks lastig gevalen door een medewerker van intrum justitia meerdre malen gevraagt niet meer telefonisch te handelen
(reactie medewerker intrum justitia);dit maken wij wel uit ,we maken je leven zuur als je niet betaald... Read more
Omschrijving klachtVorig jaar juli (2008) ben ik verhuisd naar een ander adres. Vanaf dat moment heb ik mijn contract opgezegd en heeft Essent deze overgenomen. Echter, de incasso's bleven doorlopen ook al was het contract opgezegd. Dit hebben we meerdere... Read more