My complaint:
Wegvallen zenders, storingen, slechte klantenservice, Wij hebben een contract voor 24 mnd aangevraagd per 1-8-2009. Eerst zegt men dat wij van een anbieding gebruik hebben gemaakt terwijl dit nooit het geval was. Daarna zegt men dat wij ons contract hebben verlengd wat ook niet klopt. Vervolgens zegt men dat wij de eerste 3 mnd gratis hadden waardoor ons contract tot 31 dec 2011 loopt.(???) Kan iemand het nog volgen? Ik niet meer…
Desired solution:
Contract per direct beeindigen.

