Voor de musical Shrek zondag 25 november had mijn vrouw bij het bestelling in augustus ook drie dinerkaarten gekocht. De entreekaarten kwamen per email en konden we dus gebruiken maar door een vertraging bij de post werden de drie dinerkaarten... Read more
we hebben ons meerdere malen afgemeld voor de brief, ook via de site. We hebben gebeld naar seetickets om ons af te melden, ja, ze zouden ons uit het bestand halen. Nou, niet dus, iedere twee weken ontvangen wij een... Read more
Ik heb een mail gestuurd met de vraag op de tickets voor Shrek de musical snel kunnen worden opgestuurd,omdat ik ze kado wilde doen met Sinterklaas.Ik heb geen reactie gehad op mijn mail en inmiddels is de sint ook het... Read more
van mijn moeder, 85 jr, kregen mijn kinderen en ik drie kaartjes eerste rang voor wicked. (€ 240). Ik had mijn moeder opgegeven dat wij op de 19e december onze agenda,s graag zouden vrijhouden. Mijn moeder heeft bij het on... Read more
Hallo,
Ik heb op 17-11-2012 een kaartje besteld voor een bepaalde rij en stoelnummer zodat ik naast een vriendin van mij zou komen te zitten.Ik heb die middag direct het hele menu van de website van seetickets doorlopen en ook direct... Read more
22 oktober 2012 heb ik kaartjes besteld voor de voorstelling van Soldaat van Oranje van 20.00 uur, echter nu blijkt dat de kaarten die ik online binnen gekregen heb voor de voorstelling van 14.00 uur zijn.
Ik heb gebeld met de... Read more
KLACHT:
Bij aanvinken gratis kind en de instructies te hebben doorlopen, is kaartje voor kind toch berekend. Mijn verwachting werd gewekt dat deze verrekend zou worden. Ook heb ik inmiddels geconstateerd dat deze is afgeschreven van mijn creditcard. Vervolgens telefonisch... Read more
kaartjes besteld en betaald per ideal binnen het uur, krijg bericht dat ze de reservering hebben moeten anuleren vanwege niet binnen het uur betaald te hebben, daarna telefonisch contact opgezocht, hij geeft aan dat de betaling binnen is, nooit geen... Read more
Kaarten besteld en betaald bij Seetickets (via omroep Max).
Wij willen nu beschikken over de kaarten ivm kadootje.
Seetickets wil kaarten pas 10 april 2013 leveren terwijl omroep Max
schrijft dat de kaarten binnen twee weken worden gestuurd.
Graag snel oplossing. Read more
Wij wouden graag tickets bestellen via hun site maar dit kan niet als je rolstoel verbonden bent. Dit moet telefonisch. Zo gezegd zo gedaan. Nu betaal je 45 cent per minuut. We hebben in totaal 30 minuten gewacht tot opneming... Read more