Wij hebben een persoonlijke code ontvangen: 2e kaartje gratis. Je kreeg een code die je telefonisch door moest geven. Dus bellen a 45ct per minuut, wachttijd was meer dan 5 minuten. Na 28 minuten aan de lijn gehangen te hebben,... Read more
Via het AD een actie voor de muscial Wicked gekregen. De online bestelservice werkt tot het moment van betalen. We krijgen continu een foutmelding over een server die failed. Dan maar een telefoontje zoals de website ons adviseert. Dagenlang proberen... Read more
Ook ik heb geprobeerd om kaarten te reserveren, maar krijg al 2 dagen dezelfde melding, namelijk het verzoek om op een later tijdstip terug te bellen ivm de drukte. Heb een aantal keren bijna een half uur aan de telefoon... Read more
Ik ben al vanaf gisteravond aan het bellen, sta constant in de wacht. Kon vanochtend mijn telefoonnummer plotseling achterlaten maar ben nog steeds niet teruggebeld. Read more
ik ben het hele weekend al aan het bellen naar seetickets maar sta constant in de wacht(zeker al bij elkaar 25 euro kosten!!)of ik kan me telefoonnummer opgeven,zodat ik door hun word gebeld maar tot nu toe vanaf zaterdag ochtend... Read more
Vrijdag 28 oktober een brief ontvangen "exclusief voor u" een leuke aanbieding; 2e kaart gratis voor de musical Wicked. Zaterdagochtend meteen gebeld, bandje met verzoek mijn telefoonnummer in te toetsen (tot 2x toe), nog 4x gebeld met de melding dat... Read more
Wanneer is het bandje 5 minuten wachttijd vernieuwd? Ik hoor al vanaf zaterdagmiddag 29 oktober tot nu toe, maandag 31 oktober 15.30 uur nog steeds dat de wachttijd meer dan 5 minuten is. Een minuut voor het afdraaien van het... Read more
vrijdags 28 oktober waardecheque ontvangen t.w.v maximaal 84 euro.
Zaterdagochtend gebeld rond 10 uur. 20 min. aan de lijn gehangen, krijg ik eindelijk iemand aan de lijn. Zegt diegene dat ze me moeilijk kan verstaan en zegt dat ze de verbinding... Read more
Ik probeer kaartjes te bestellen via een actie, dit kan alleen telefonisch.
Nou heb ik al 3 keer een kwartier aan de lijn gehangen a 45eurocent per minuut.
En nog heb ik niemand gesproken en dus geen kaartjes.
Ik vind al dat ze... Read more
Ik heb een aanbieding gekregen voor een musical en kan alleen telefonisch bestellen ik heb gisteren op verschillende tijden gebeld maar kreeg telkens te horen dat vanwege de grote drukte de wachttijd langer dan 5 min. Bedraagd. Vandaag meteen in... Read more