Op 11 november j.l heb ik tickets besteld via See Ticket voor de Margriet Winter Fair. Ik kreeg een bevestiging van het feit dat ik ze gekocht had en kreeg vervolgens een mail met 2 E-tickets voor de Margriet Winter... Read more
Volgens de Guus Meeuwis website is Seetickets het enige echte verkooppunt van kaartjes voor het concert in het PSV stadion in juni 2011. Ik heb geprobeerd via de site om kaartjes te bestellen met een creditcard. Dit mislukte. Toen... Read more
Ook ik heb geen kaartjes ontvangen, maar wel betaald (68,75 voor de twee). Al twee keer schriftelijk via klantenservice website een klacht ingediend, de eerste keer op 31 december, tot op heden geen reactie. Als je ze belt voor... Read more
Via de postcodeloterij tickets gewonnen voor de voorstelling we will rock you. Gebeld met see tickets voor de reservering.
Gevraagd welke plaatsnummers ik had want ik wil eerste rang zitten (desnoods met bijbetalen).
See tickets-dame gaf aan dat zij dit niet... Read more
Kaarten besteld voor Hans Teeuwen, Spiksplinter voor 30-09-2011.
Direct het geld overgeboekt, nu een maand en vele mailtjes (zonder reactie!!) verder, en nog steeds NIETS.
Wat een bedrijf... zo ga je niet met klanten om.
Laatste keer dat we hier wat bestellen.Gewenste... Read more
Kaartjes gekocht begin december 2010 maar nu, half januari, nog niets binnen. Klantenservice-vragenformulier vorige week ingevuld maar geen reactie.Gewenste oplossingIk wil mijn kaartjes. Read more
ik heb in de voor verkoop die was in dec
kaartjes besteld voor hans teeuwen na heeel veeel moeite te hebben gedaan kon ik uit eindelijk bestellen voor de voor stelling op 17 sept 2011.geld overgeboekt via internet bankieren geld... Read more
2 januari 3 tickets besteld voor Body Worlds op 23 januari a.s. Direct betaald met Ideal. Dan behoor je een bevestiging te krijgen en e-tickets. Niets van dan al. 3 keer gemaild waarin wordt gezegd dat er contact wordt... Read more
voucher gekocht bij Groupon, waarna kaart TELEFONISCH GERESERVEERD MOET WORDEN bij See Tickets. meermalen gebeld, 45 ct/pm, geen contact, en dus nog steeds geen kaartje.....
Gewenste oplossing
Ik wil contact, uiteraard binnen een redelijke wachttijd. En als contact niet mogelijk is, wil... Read more
wij hebben tickets vr SYTYCD,echter betaald voor 1e rang, maar zitten net 1 rij achter de 1e rang, deze gaat tot rij 15 en wij zitten op 16. dus 2e rang. Ik wil daar graag een reactie op en reductie... Read more