In het verleden zijn er vanwege werkeloosheid van mijn man helaas ongeoorloofde roodstanden ontstaan. Ik heb altijd netjes hierover zelf gebeld met SNS achterstandenbeheer en we kregen een kredietlimiet op afbouw.
We hadden weer alles redelijk op orde totdat er vanwege... Read more
Gisteren een Ideal betaling gedaan. Vervolgens komt er een scherm waarop staat dat de betaling mislukt is. Als ik inlog staat de betaling wel in de lijst onder de status: Wordt verwerkt. 1dag later staat de betaling nog steeds in... Read more
Na online een autoverzekering te willen afsluiten voor mijn zoon wordt deze telkens afgewezen , wat blijkt ?
Mijn moeder heeft ooit een spaarrekening geopend voor mijn zoon welke op het adres van haar staat.
Als hij alles heeft ingevuld krijgt hij... Read more
Ik had een rekeningoverzicht ontvangen en dacht dat er een dubbele afschrijving plaats had gevonden. Na bellen met de service desk en een klacht op deze site bleek het (gelukkig) te gaan om een misverstand. Ik werd gelijk 2 keer... Read more
Ik heb mijn bankafschriften nodig van het volledige jaar van 2009. Wanneer ik deze afschriften op wil vragen bij SNS Bank kost mij dat 40 euro! Voor iemand met een niet al te ruim budget is dit toch gauw een... Read more
Na vele malen opnieuw inloggen eindelijk gelukt om de vakantie dubbel over te maken! Ik krijg vooraf nog een controlescherm waar het één keer in staat en vervolgens een bevestiging van dubbel overmaken.
Digitaal een klacht indienen lukt momenteel niet. "we... Read more
Dit is werkelijk niet te geloven. Kreeg vandaag een brief van de ASR dat mijn polis is beeindigd, en dat de afkoopsom gestort is op het door mij opgegeven rekeningnummer. Bij navraag bij de ASR blijkt dit een rekeningnummer te... Read more
Dit is werkelijk niet te geloven. Kreeg vandaag een brief van de ASR dat mijn polis is beeindigd, en dat de afkoopsom gestort is op het door mij opgegeven rekeningnummer. Bij navraag bij de ASR blijkt dit een rekeningnummer te... Read more
Waarom berekend de SNS Bank verschillende kosten voor rekeningen ik zal het kort houden
Drie betaalrekeningen bij de bank lopen van mij zelf,mijn vrouw en vertegenwoordige van de rekening van mijn overleden moeder
Mijn rekening:€1.08 kosten iedere maand
Mijn moeder haar rekening €1.95... Read more
Koop een apple en gebruik Safari (dat is de standaard browser) en je kan niet meer beleggen bij SNS-bank. Zover ik weet is dit het enige bedrijf dat zijn IT niet op orde heeft en de vele Apple-gebruikers botweg negeert.... Read more