Hallo,
Afgelopen maanden is er door de belastingdienst mijn zorgtoeslag gestort maanden maart en april. Dit terwijl mijn rekening in februari is opgeheven. Ik heb hiervoor nader geinformeerd bij de sns bank en die ontkennen dat er geld is opgekomen. Nogmaals... Read more
op 26 april heb ik een klacht ingediend. De reactie van de sns is dat ze het hele verhaal wat ik in mijn klacht naar voren breng zelf nog een keer in eigen woorden omschrijven, maar geen antwoorden geven en... Read more
Besloten om bij de oude polis te blijven van de ASR. We zijn erg teleurgesteld in de SNS. Ondanks dat overal vermeld word dat de nieuwe regels alleen gelden voor nieuwe hypotheken, blijven zij toch bij hun standpunt. Aangezien we... Read more
Medio januari 2012 hebben wij bij de SNS bank te Haarlem een adviesgesprek mogen hebben met de heer de Bruijn ( die zegt onafhankelijk te zijn ). Mijn partner heeft de financiele gegevens overlegd, en na een berekening zou het... Read more
Aangezien je op internet bankieren bij SNS maar 18 maanden kunt terug kijken en ik dringend bankafschriften van voor die periode met betalingen aan een bedrijf zoek/nodig heb, heb ik SNS gebeld ja hoor kunt u via internet bankieren zo... Read more
Vanmorgen om 1/2 10 gebeld , dat ik de afpandings brief moet hebben voor de ASR verzekering. We betalen nu immers al 2 maanden dubbele lasten. Ze begrepen hoe belangrijk dit is, en ik zou binnen een half uur terug... Read more
Op Koninginnedag heb ik bij een pinautomaat van de ING geprobeerd om 100 euro te pinnen. Er is 100 euro afgeschreven maar er kwam slechts 20 euro uit. Ik heb gelijk via internet bij de SNS een “navraag pinpastransactie” ingevuld... Read more
Wij hadden een woekerpolis ( gekoppeld aan hypotheek)dat aan de eindtijd niet het behaalde bedrag zou halen , nu hebben we een nieuwe verzekering afgesloten met een garanie kapitaal.Netjes een brief ontvangen van de SNS dat nieuwe polis... Read more
hierbij wil ik nog even reageren op mijn vorige bericht en de oplossing die sns daarvoor heeft.
Gewoon wegwezen als je je eigen geld wil hebben.
Ik wil toch nog graag antwoord op een paar vragen.
Waarom nemen jullie mijn klacht niet gewoon... Read more
er zijn door de sns fouten gemaakt bij wijziging tenaamstelling van mijn rekening waardoor ik in de winkel en bij de geldautomaat niet meer kon pinnen. Ik moest op dat moment enkele grote aankopen doen en er stond ruim 12.000... Read more