Particulier
Zakelijk
Algemeen klachtenformulier voor SNS Bank Particulier
Menu
Vanwege technische redenen is het op dit moment helaas niet mogelijk een klacht in te dienen. Wij werken er hard aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses... Read more
SNS heeft het gepresteerd om de laatste twee "variabele" renteverhogingen (4,55 & 4,35)tegengesteld aan de marktverlagingen (Euribor) door te voeren. Nu heeft de SNS net zoals elke bank te maken met toenemende kapitaalvereisten (Solverncy II, Basel, etc) maar het is... Read more
Twee dagen voor kerst een brief van de sns bank met weer een verhoging van de variabele rente en let wel 4,55%.
Met de bank contact opgenomen maar niemand kon of wilde me uitleg geven . Read more
ik heb al 1 maand terug internetbankieren aangevraagd maar nog steeds heb ik niks binnen!! Read more
Ik kan geen toegang krijgen tot mijn rekening.
er komt steeds hetzelfde bericht: geen goed wachtwoord of gebruikersnaam, terwijl ik zeker weet dat het wel de goede code is.
vriendelijke groet, JTM Langenhof Read more
ik heb een variabele rente bij de sns bank
rente is overal lager en de ecb verlaagd de rente
bij asr betaal je 3,10
en heb je de sns budget hypotheek betaal je 3,45
dus heb ik even gebeld met de sns met... Read more
ivm aankoop andere woning overbrugging krediet nodig nu woning vekocht.willen we alles op één spaarhypotheek maar dat gaat(wil) sns niet aan mee werken.ook bij andere banken geïnformeerd en dat is allemaal geen probleem na jaren van trouw betalen nu geen... Read more
Ik vind het onbegrijpelijk dat de SNS geen enkele reactie aan mij geeft n.a.v. mijn klachtenbrief van 11 oktober 2011.
Op 23 juni 2011 deed ik schriftelijk mijn oorspronkelijke verzoek om de rentevastperiode te verlagen van 20 naar 5 jaar en... Read more
Het lukt mij maar niet om van een gezamelijke rekening bij de SNS-Bank af te komen. Ik ben hier nu al zo een 3 jaar mee bezig en heb alles gedaan wat me gevraagd werd. Mijn ex-man weigerde mee te... Read more
4 weken geleden heb ik een aanzienlijk contant geld gestort op mijn rekening. Na 5 dagen geen geld op mijn rekening, terwijl uit de tracktrace duidelijk werd dat het de dag na het storten was afgeleverd bij de SNS bank.
Hierna... Read more