ik heb een klacht over beleging over participatie ik heb daar nooit vatsondelijke uitleg over gehad van de heer wildenborg hier in haaksbergen en nu ik wil graag mijn geld terug en NU
WAT DOET DE SNS ER AAN OM... Read more
een creditcard van de SNS bank kost vanaf nu 45 euro per maand. Dat is de uitleg die de medewerker van de helpdesk mij gaf voor het feit dat er vanaf nu 45 euro van mijn lopende rekening wordt gehaald... Read more
Dat ik grote bedragen alleen maar tijdens kantooruren kan pinnen bij de HEMA en dat dit apparaat alleen maar kapot is. Ik probeer al 4 dagen lang om een groot bedrag te pinnen, maar het apparaat in Winschoten bij de... Read more
De SNS Bank was reuze behulpzaam en vriendelijk toen ik in oktober 2007 en hypotheek nodig had. De bomen groeiden tot in de hemel: ik mocht alles lenen wat los en vast zat, betaal-, spaar- en zelfs effectenrekeningen openen... Zolang... Read more
Vrijdagavond, ik wou pinnen bij de supermarkt, dat kon niet, oke prima sinds dat nieuwe pinnen.
MAAR dan sta ik zaterdag in de supermarkt en kan ik alweer niet pinnen! vervolgens naar een snsbank om te pinnen en blijkt gewoon... Read more
Zojuist vond ik bij toeval weer mijn eerste bericht omtrent de SNS bank van januari 2009 en ik zag dat deze klacht zogenaamd afgehandeld zou zijn. NIET dus!!! The story continues...
Wij hebben inmiddels een nieuw huis gekocht, met hoera hoera,... Read more
Bij deze wil ik een officiele klacht indienen betreft Uw personeelslid Dhr. V,
Hij is een zakelijk adviseur en mag zich absoluut niet met privezaken bemoeien, Hij heeft mij prive ook al een contract laten tekenen waar ik iedere dag nog... Read more
Zaterdag wilde mijn vrouw bij de winkel de boodschappen betalen, bleek de pinpas geblokkeerd te zijn.
Uit het niets, zonder dat de SNS bank ons hierover had geinformeerd is onze rekening geblokkeerd.
Wat een stelletje zijn het daar.
Zo ga je toch niet... Read more
Geachte afdeling,
Ik heb al jaren een wereldpas van de snsbank,maar sinds ik in de schuldsanering terecht ben gekomen kan ik mijn pas niet meer gebruiken.
mijn bewindsvoering heeft de blokkade die er op zat er af laten halen, zo dat ik... Read more
Geachte heer, mevrouw,
Middels deze brief informeer ik u over mijn klachten m.b.t. de dienstverlening van uw bank. Hiertoe geef ik u een chronologisch overzicht van zaken zoals die zich vanuit mijn perspectief hebben afgespeeld.
Op 29 april 2011 ontving ik een... Read more