My complaint:
Via een kaart overname heb ik canal digitaal, de kaart is geregeld door een dealer, ik wil een basis abbonnement van € 10,95 maar er is € 47,50 afgeschreven voor een topabbonnement met hd, daar weet ik zelf niets van omdat ik die kaart niet heb ingevuld. na telefonisch contact zou het geregeld worden maar er is weer € 47,50 van mijn rekening gehaald.
Desired solution:
Dat ik het basis pakket krijg voor € 10,95

