Complaint: Belangrijke post wordt verkeerd (of helemaa niet) bezorgd.

user-16881 on 29 July 2010 about PostNL in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds ruim een half uur wordt mijn post regelmatig op een ander huisnummer bezorgd. Zelf krijg ik ook post die bedoeld is voor andere huisnummers, of zelfs straten. Bepaalde belangrijke post is vermoedelijk helemaal zoekgeraakt, omdat beide buurhuizen momenteel leeg staan. Het gaat om rekeningen, een pakje en waarschijnlijk zelfs om een rouwkaart.

Gewenste oplossing

De verloren post wil ik alsnog bezorgd krijgen. Ik vrees dat dat waarschijnlijk niet kan. Verder verwacht ik van uw bedrijf, dat het vanaf nu de post correct wordt bezorgd. Desnoods een ander postbezorger.

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by PostNL

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is solved by PostNL

Message from PostNL

15 years ago - Beste Klary, Het is niet prettig wanneer je post niet goed wordt bezorgd. Mijn excuses hiervoor. Ik heb je melding geregistreerd en doorgegeven aan de leidinggevende van de postbezorgers. Hij zal dit met de bezorgers bespreken en erop toezien dat de kwaliteit van de postbezorging op je adres verbeterd. Ik kan helaas niet achterhalen waar de post, die je mist, is gebleven. Er wordt van briefpost namelijk geen administratie bijgehouden. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Mirjam Klantenservice TNT Post

PostNL

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Deze melding is geregistreerd en doorgegeven aan de leidinggevende van de postbezorgers. Hij zal dit met de bezorgers bespreken en erop toezien dat de kwaliteit van de postbezorging verbeterd. Helaas is niet te achterhalen waar de post, die deze klant mist, is gebleven. Er wordt van briefpost namelijk geen administratie bijgehouden.

All complaints of