Complaint: bezorging brieven

user-19257 on 23 August 2010 about PostNL in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

met regemaat worden brieven verkeerd bezorgd. ik ben hierdoor afhankelijk van buren b.v als zij met vacantie zijn.

Gewenste oplossing

de klachten heb ik via klantenservice gemeld bij TNT post. Ik krijg netjes een mail dat het hun spijt, het zou fijner zijn de bezorger hierop aan te spreken.

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by PostNL

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is solved by PostNL

Message from PostNL

15 years ago - Beste roykalkhove, Hartelijk dank voor je melding over de kwaliteit van de postbezorging. Ik vind het vervelend dat je post bij buren is afgeleverd en bied je hiervoor nogmaals mijn excuses aan. Je melding is doorgegeven aan de afdeling postbezorging om herhaling te voorkomen. Vanzelfsprekend is dit besproken met de medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de postbezorging. Ik ga ervan uit dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Wim TNT Post Klantenservice

PostNL

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De melding is doorgegeven aan de afdeling postbezorging om herhaling te voorkomen. Vanzelfsprekend is dit besproken met de medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de postbezorging.

All complaints of