Complaint: Bezorging reclame folder

user-25218 on 20 October 2010 about PostNL in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by PostNL

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is solved by PostNL

Message from PostNL

15 years ago - Beste CindyLowenthal, Ik kan begrijpen dat het vervelend is dat je de folders te laat ontvangt. Graag informeer ik je hierover. Je klacht is terecht gekomen bij TNT Post. Daar wij niet verantwoordelijk zijn voor de bezorging van deze folders, kan ik je klacht niet in behandeling nemen. Ik adviseer je om contact met het verantwoordelijke verspreidingsbureau of bij de betreffende winkeliers, om daar je klacht te melden. Ik ga ervan uit dat ik je hiermee voldoende geïnformeerd heb. Met vriendelijke groet, Willemien TNT Post Klantenservice

PostNL

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht van deze klant is niet bestemd voor TNT Post. Klant geadviseerd om contact met het verspreidingsbureau of de betreffende winkeliers op te nemen.

All complaints of