Complaint: Bezorgklacht

user-28135 on 12 November 2010 about PostNL in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds ongeveer een maand ontvang ik regelmatig post die niet voor mij bestemd is, de enige overeenkomst is het zelfde huisnummer, maar een totaal andere straat en buurt. En ik mis ook post die ik wel zou moeten ontvangen.

Gewenste oplossing

Dat er veel nauwkeuriger te werk wordt gegaan en goed wordt opgelet voor wie en precies welk adres de post bedoeld is.

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by PostNL

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is solved by PostNL

Message from PostNL

15 years ago - Beste yvonwielink, Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je niet tevreden bent over de postbezorging. Ik kan me voorstellen dat het heel vervelend is wanneer je post van andere adressen ontvangt. Mijn excuses hiervoor. Je klacht heb ik doorgegeven aan de manager van het bezorgkantoor van jouw woonplaats. Hij zal de medewerkers aanspreken en ervoor zorgen dat de post voortaan correct gesorteerd en bezorgd wordt. Ik ga ervan uit dat ik je hiermee voldoende informatie heb gegeven. Met vriendelijke groet, Willemien TNT Post Klantenservice

PostNL

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht van de klant is doogegeven aan de leidinggevende van het verantwoordelijke bezorgkantoor. Hij zal actie ondernemen en ervoor zorgen dat de post correct wordt gesorteerd en afgeleverd.

All complaints of