Complaint: herhaaldelijk opengemaakte brieven

user-16932 on 30 July 2010 about PostNL in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

het is opvallend dat we na onze vacantieperioden enveloppes met afschriften van de INGbank met een slordig tapetje dichtgeplakt en soms zelfs al geopend op ons adres ontvangen.

Er is kennelijk iemand erg nieuwsgierig naar ons financiele toestand?

Het TNT kantoor in Zuidhorn heeft de opengemaakte enveloppe bekeken maar verwees me alleen maar naar de klachten lijn.

Gewenste oplossing

Ik zou wensen dat u uitzoekt wie daar verantwoordelijk voor is want het is toch maar liefst een grove schending van de Postwet.

mag ik op uw gewaardeerde reactie rekenen?

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by PostNL

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is solved by PostNL

Message from PostNL

15 years ago - Beste Douma, Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is om je afschriften geopend te ontvangen. Mijn excuses hiervoor. Je hebt je klacht ook al bij onze klantenservice gemeld. Deze hebben dit geregistreerd en doorgegeven aan de teamcoach van de postbezorgers. Hij heeft dit met de bezorgers besproken en zal de kwaliteit van de postbezorging op je adres scherp in de gaten houden. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Mirjam Klantenservice TNT Post

PostNL

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Deze klacht is ook al bij onze klantenservice gemeld. Deze hebben dit geregistreerd en doorgegeven aan de teamcoach van de postbezorgers. Hij heeft dit met de bezorgers besproken en zal de kwaliteit van de postbezorging op dit adres scherp in de gaten houden.

All complaints of