Complaint: Kaart in dichte envelope nooit aangekomen……

user-27314 on 06 November 2010 about PostNL in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb in Kerkdriel een kaart (in een dichte envelope) in de brievenbus gestopt…..1,5 week geleden!!!! Deze kaart is nooit aangekomen terwijl de adresgegevens goed zichtbaar waren en omdat het belangrijk was dat die kaart aan zou komen heb ik zelfs postcode/huisnummer van de afz. achterop gezet.
Deze envelope is echter nooit op de bestemming (Amstelveen) aangekomen.
Wat is er met deze envelope gebeurd??????
Heeft iemand gedacht dat er geld in zat en de envelope opengescheurd en de kaart weggegooid soms want dan plak ik in het vervolg de envelope niet meer dicht…..dit is toch te gek voor woorden: waar is die envelope gebleven???

Dit is overigens niet de eerste keer dat er problemen met bezorgen zijn. In Juli jl. heb ik op vrijdag een kaart op de brievenbus gedaan (in Kerkdriel maar wel andere brievenbus)vóórdat die gelicht was die dag en dus ging ik er van uit dat die kaart de volgende dag (zoals TNT beloofd) bezorgd zou worden en dus op tijd zou zijn. Ik was dan ook oprecht verbaasd en ook heel erg kwaad toen ik hoorde dat die kaart pas op woensdag, dat is dus 4 werkdagen later!!!, bezorgd is. Sorry maar dat vindt ik echt schandalig en onacceptabel!

Gewenste oplossing

Ik wil dat de gemaakte fouten achterhaald worden en dat ik er 100% van uit kan gaan dat alle post ook daadwerkelijk op de gewenste bestemming aankomt en dat de post dan ook echt de volgende dag bezorgd wordt!

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by PostNL

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is solved by PostNL

Message from PostNL

15 years ago - Beste ehmkk, Bedankt voor je melding over de postbezorging. Ik kan me voorstellen dat het vervelend is dat je kaart niet is aangekomen bij de geadresseerde en dat een in juli verzonden poststuk met vertraging is bezorgd. Graag geef ik je een toelichting. Elk poststuk dat we niet op tijd of op het juiste adres bezorgen is er één te veel. Ik kan echter tot mijn spijt niet aangeven waar je zending zich bevindt en waarom een zending met vertraging is bezorgd. Het gaat hierbij namelijk om ongeregistreerde briefpost, waar geen administratie van bijgehouden wordt. Uiteraard maak ik melding van je klacht zodat deze wordt gerapporteerd en om herhaling te voorkomen. Voor het ontstane ongemak bied ik je mijn verontschuldigingen aan. Ik ga ervan uit dat ik je zo voldoende heb geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Tamar TNT Post Klantenservice

PostNL

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Deze klacht over niet aangekomen post en vertraagde post is geregistreerd. Het gaat hierbij om ongeregistreerde briefpost, waar geen administratie van bijgehouden wordt. Helaas kan er daarom niet worden aangegeven waar de zending zich bevindt en waarom een eerdere zending met vertraging is bezorgd.

All complaints of