Complaint: M.Koenen

user-18461 on 15 August 2010 about PostNL in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Hallo
Allereerst wil ik zeggen dat dit een simpel op te lossen probleem is. Ik ontvang de laaste 3 maanden geen post meer van visa (dit licht niet aan visa)dat steeds op de 24ste van de maand binnen moet komen, daarnaast heb ik op 12-08-2010 geopende post ontvangen hierin zaten koopcontracten van mijn makelaar deze is ook niet blij als dit kwijt raakt en kom nou niet met het smoesje dat het niet te achterhalen is of dat er vakantiekrachten werken dit allemaal is nooit gebeurt toen het nog ptt post was, ik vind dit een groot kwaliteits verlies
hopende u voldoende te hebben ingelicht
verblijf ik
M.Koenen
Vincent v Goghlaan 40
5702cx helmond
0492538117

Gewenste oplossing

Beter en nauwkeuriger werken en mensen wijzen op zijn of haar fouten.

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by PostNL

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is solved by PostNL

Message from PostNL

15 years ago - Hallo Tinus Koenen, Wat vervelend dat je poststukken mist en dat een envelop geopend bij je is bezorgd.. Mijn excuses voor het ongemak wat je hierdoor ondervindt. Ik heb je melding direct geregistreerd en doorgegeven aan de afdeling postbezorging zodat zij extra aandacht kunnen besteden aan de kwaliteit van de postbezorging. Helaas kan ik niet controleren waarom deze post niet bij je is bezorgd omdat van deze post geen administratie wordt bijgehouden. Het is dus ook niet mogelijk om deze alsnog te bezorgen. Mijn excuses hiervoor. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Mirjam Klantenservice TNT Post

PostNL

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Deze melding is direct geregistreerd en doorgegeven aan de afdeling postbezorging zodat zij extra aandacht kunnen besteden aan de kwaliteit van de postbezorging. Helaas is niet te controleren waarom deze post niet bij dit adres is bezorgd omdat van deze post geen administratie wordt bijgehouden. Het is dus ook niet mogelijk om deze alsnog te bezorgen.

All complaints of