My complaint:
ik heb al meerdere keren gebeld ,dat wij bijna
een jaar al geen folders meer zien van onder andere blokker en kruidvat en diverse andere folders
Gewenste oplossing
met bezorging van folders
user-25049 on 20 October 2010 about PostNL in category Koeriersbedrijven en post
ik heb al meerdere keren gebeld ,dat wij bijna
een jaar al geen folders meer zien van onder andere blokker en kruidvat en diverse andere folders
met bezorging van folders
Message from from Klacht.nl
15 years ago - Complaint is picked up by PostNL
Message from from Klacht.nl
15 years ago - Complaint is solved by PostNL
Message from PostNL
15 years ago - Beste cees1946, Bedankt voor je melding over de bezorging van folders. Ik kan me voorstellen dat je het vervelend vindt dat je geen folders ontvangt van onder andere Blokker en Kruidvat. Graag wil ik je een toelichting geven. Deze folders worden niet door TNT Post bezorgd. Ik kan je klacht daarom niet behandelen. Je zou dit kunnen melden bij de betreffende winkels. Zij kunnen dan contact opnemen met de verantwoordelijke bezorgdienst. Ik ga ervan uit dat ik je hiermee voldoende informatie heb gegeven. Met vriendelijke groet, Wim TNT Post Klantenservice
Responded on 25 March 2015 at 07:50
Deze folders worden niet door TNT Post bezorgd. Dit kan het beste worden gemeld bij de betreffende winkels. Zij kunnen dan contact opnemen met de verantwoordelijke bezorgdienst.