Complaint: Post niet aangekomen

user-24610 on 12 October 2010 about PostNL in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by PostNL

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is solved by PostNL

Message from PostNL

15 years ago - Beste epvo66, Bedankt voor je melding over de postbezorging. Ik vind het heel vervelend dat je een aantal postzendingen met PS3 games niet hebt ontvangen. Voor dit ongemak bied ik je mijn excuses aan. Ik informeer je graag over de behandeling van je klacht. Het gaat hier om ongeregistreerde postzendingen. Hiervan wordt door TNT Post geen administratie bijgehouden. Het is daarom niet mogelijk deze post te traceren. Uiteraard maak ik melding van je klacht zodat deze wordt gerapporteerd. In de Algemene Voorwaarden voor de universele Postdienst is geen vergoedingsregeling opgenomen voor zendingen die als ongeregistreerde briefpost worden verzonden. Het is daarom helaas niet mogelijk om de ontstane kosten te vergoeden. Omdat het gaat om zendingen met herkenbare inhoud kunnen de afzenders, als opdrachtgever voor de verzending, met een navraagformulier een onderzoek laten instellen. Dit formulier kunnen de afzenders opvragen bij de klantenservice van TNT Post. Ik ga ervan uit dat ik je zo voldoende heb geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Tamar TNT Post Klantenservice

PostNL

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Het gaat hier om ongeregistreerde postzendingen. Hiervan wordt door TNT Post geen administratie bijgehouden. Het is daarom niet mogelijk deze post te traceren. De klacht is geregistreerd zodat deze wordt gerapporteerd.
Omdat het gaat om zendingen met herkenbare inhoud kunnen de afzenders van de poststukken met een navraagformulier een onderzoek laten instellen. Dit formulier kunnen de afzenders opvragen bij de klantenservice.

All complaints of