Complaint: post niet geheel in brievenbus

user-28044 on 11 November 2010 about PostNL in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geregeld wordt mijn post niet geheel door de brievenbus geduwd, met als resultaat dat iedereen de poststukken mee kan nemen. Of op een regendag zoals vandaag is de post zeiknat geregend. Ik heb al een aantal keer eerder deze klacht gemeld. Hierop krijg ik dan een reactie dat het aan het betreffende distict wordt doorgegeven en dat de medewerker er op wordt aangesproken.

Omdat dit niet de eerste keer is dat ik met een klacht kom, geloof ik niet dat de medewerker er ook daadwerkelijk op wordt aangesproken. Wanneer dit wel gebeurt heeft dit duidelijk geen effect want er is nog steeds niets verbeterd. Het gaat een paar dagen goed en dan heeft ze waarschijnlijk haast. Ook heb ik haar al zelf erop aangesproken maar ook dit maakt duidelijk geen indruk.
Wanneer er niets mee gebeurd zal ik deze klacht naar andere instanties gaan want het gaat om poststukken welke erg belangrijk zijn.

Gewenste oplossing

Dat de medewerkster eens goed wordt aangesproken en dat de post voortaan ALTIJD geheel door de brievenbus wordt geduwd. Ook met slecht weer.

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by PostNL

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is solved by PostNL

Message from PostNL

15 years ago - Beste EvelienMorais, Bedankt voor je bericht op de website KlachtENoplossing.nl. Ik kan me voorstellen dat je het niet prettig vindt dat je post niet geheel door de brievenbus wordt geduwd. Vervelend dat je naar aanleiding van je meldingen geen verbetering in de bezorging hebt gemerkt. Ik bied je hiervoor mijn verontschuldigingen aan. Ik heb je klacht nogmaals doorgegeven aan de manager van de afdeling postbezorging met het dringende verzoek actie te ondernemen en de betrokken medewerkers aan te spreken op de gemaakte fouten. De manager van de afdeling postbezorging zal erop toezien dat de kwaliteit van de postbezorging op je adres verbetert. Ik ga ervan uit je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Tamar TNT Post Klantenservice

PostNL

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is doorgegeven aan de manager van de afdeling postbezorging met het dringende verzoek actie te ondernemen en de betrokken medewerkers aan te spreken op de gemaakte fouten. De manager van de afdeling postbezorging zal erop toezien dat de kwaliteit van de postbezorging op dit adres verbetert.

All complaints of