Complaint: post niet geleverd

user-25650 on 22 October 2010 about PostNL in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

regelmatig krijg ik gewoon geen brieven of pakjes met de post. Gewoon kwijt of verkeerd bezorgd. Dit is nu regel en geen uitzondering, schandalig gewoon. Wie gaat die schade betalen.
Je kan er dus niet meer op rekening dat je post aankomt. Of sticker geplakt over de postcode die er gewoon goed en duidelijk onder staat. Dit eerder gemeld maar blijft gewoon zo. Ga maar over op een ander postbedrijf die het beter doet.

Gewenste oplossing

Dat ik er weer van op aan komt dat mijn post gewoon weer door de brievenbus komt.
Durf niets meer te bestellen nu.

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by PostNL

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is solved by PostNL

Message from PostNL

15 years ago - Beste van Veen, Bedankt voor je melding waarin je aangeeft dat je niet tevreden bent over de bezorging van je post. Ik kan me voorstellen dat het heel vervelend is, wanneer post niet correct wordt bezorgd. Namens TNT Post bied ik je hiervoor mijn excuses aan. Graag informeer ik je over de afhandeling van je klacht. Ik heb je klacht gemeld aan de teamcoach van het bestelkantoor dat verantwoordelijk is voor de postbezorging op jouw adres. Hij zal maatregelen nemen om de bezorging op jouw adres te verbeteren. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak. Ik ga ervan uit dat ik je hiermee voldoende informatie heb gegeven. Met vriendelijke groet, Willemien TNT Post Klantenservice

PostNL

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht van de klant is doorgegeven aan de verantwoordelijke teamcoach van het betrokken bezorgkantoor. Hij zal actie ondernemen om de postbezorging bij de klant te verbeteren.

All complaints of