Complaint: post steeds bij de buren

user-27616 on 08 November 2010 about PostNL in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by PostNL

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is solved by PostNL

Message from PostNL

15 years ago - Beste Feike, Hartelijk dank voor het melden van de onregelmatigheden in de postbezorging. Ik vind het erg vervelend dat je post van buren ontvangt en bied je hiervoor mijn excuses aan. Graag neem ik je klacht in behandeling. Ik heb je klacht doorgegeven aan de afdeling postbezorging. Om herhaling te voorkomen zal dit zal worden besproken met de betrokken medewerkers. Ik ga ervan uit dat ik je hiermee voldoende informatie heb gegeven. Met vriendelijke groet, Wim Klantenservice TNT Post

PostNL

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht van de klant is doorgegeven aan de afdeling postbezorging. Om herhaling te voorkomen zal dit worden besproken met de betrokken medewerkers.

All complaints of