Complaint: Post wordt niet bezorgd

user-21420 on 12 September 2010 about PostNL in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by PostNL

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is solved by PostNL

Message from PostNL

15 years ago - Beste Jolandda, Bedankt voor je melding over de postbezorging. Het spijt me dat de post in je wijk onregelmatig bezorgd wordt. Mijn oprechte excuses hiervoor. Je klacht geef ik door aan de manager van de afdeling postbezorging. Hij zal de betrokken medewerkers aanspreken en erop toezien dat de postbezorging op je adres verbetert. Ik ga ervan uit je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Tamar TNT Post Klantenservice

Message from from Klacht.nl

15 years ago - User added a review about the solution that PostNL posted

PostNL

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is doorgegeven aan de manager van de afdeling postbezorging. Hij zal de betrokken medewerkers aanspreken en erop toezien dat de postbezorging op dit adres verbetert.

All complaints of