Complaint: Te late bezorging

user-24618 on 20 October 2010 about PostNL in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Weekbladen uit Engeland worden nog steeds met een vertaging van rui een MAAND bezorgd!
Verstuurd naar TNTPOST, Port Paye’, Prority.
Klacht bij TNTPOST heeft niets uitgehaald!
Brieven , pakketten(ca 25kg) komen binnen 3 dagen aan, dus het KAN WEL!
Hier wordt dus bewust post achter gehouden!!

Gewenste oplossing

Gewoon op tijd leveren! Zou U een dagblad accepteren dat een week later komt dan de uitgifte datum??

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by PostNL

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is solved by PostNL

Message from PostNL

15 years ago - Beste C de Kock, Bedankt voor je melding over de postbezorging. Het is inderdaad vervelend wanneer je tijdschrift met vertraging wordt bezorgd. In een eerder bericht op de website van KlachtENoplossing.nl heb je aangegeven dat het betreffende tijdschrift wordt voorzien van een sticker waar Selektmail op staat. De afzender bepaalt met welke bezorgdienst zijn of haar post wordt afgeleverd. TNT Post heeft hier geen invloed op. Wellicht kun je de klachten over de vertraging in de bezorging melden bij de afzender van het tijdschrift. Ik ga ervan dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Tamar TNT Post Klantenservice

PostNL

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

In een eerder bericht op de website heeft de klant aangegeven dat het betreffende tijdschrift wordt voorzien van een sticker waar Selektmail op staat. De afzender bepaalt met welke bezorgdienst zijn of haar post wordt afgeleverd. TNT Post heeft hier geen invloed op. Wellicht kan de klant de klachten over de vertraging in de bezorging melden bij de afzender van het tijdschrift.

All complaints of