Complaint: TNT GEEFT SLECHTER DAN SLECHTE SERVICE

user-20675 on 05 September 2010 about PostNL in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Al geruime tijd worden door TNT op mijn adres verkeerde poststukken bezorgd. Ik stop ze weer in de brievenbus met een melding (niet voor de eerste keer foutief bezorgd), maar de situatie verandert niet. Soms wordt post van mij bezorgd in enveloppen die door iemand anders zijn geopend en weer dichtgeplakt, misschien waren de stukken verkeerd bezorgd en degene die ze open deed, had niet goed gekeken of het adres klopte (?). Kort geleden is een bankafschrift na één maand na zijn verzending door de bank bij mij terechtgekomen (het was kennelijk verkeerd bezorgd want de enveloppe was voorzien van een melding van verkeerd bezorgd. Ik weet van zeker twee personen aan wie ik post had verstuurd (in deze stad) die mijn stukken nooit hebben gekregen. Het laatste ongemak was dat een verzending van het Voedingscentrum die op 10 augustus jl. naar mij werd verstuurd, 23 dagen onderweg is geweest vanuit Den Haag. Ik had al met het Voedingscentrum gebeld (ik zou het binnen 10 dagen ontvangen) om mij te beklagen wegens het niet ontvangen van mijn bestelling. Het Voedingsc. stuurde de bestelling nog een keer; deze ontving ik binnen twee dagen na mijn aanklacht maar, oh, wonder, een paar dagen later nadien ontving ik de oorspronkelijke verzending van het Voedingsc.
Ik heb nooit eerder zulke slechte service van de ptt meegemaakt. Voor mij is de post IETS HEILIGS en tegenwoordig weet je eigenlijk niet of wat je verstuurt of wat er naar jou wordt verstuurd, goed terecht komt.
Klagen over de telefoon heeft absoluut geen zin. De servicedeskmedewerkers horen je aan en dat was het. Ze kunnen verder niet helpen.

Gewenste oplossing

Met een serieuze service.

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by PostNL

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is solved by PostNL

Message from PostNL

15 years ago - Beste virtulo, Bedankt voor je melding over de postbezorging. Ik begrijp dat het niet prettig is wanneer jouw post op een ander adres wordt bezorgd en je zelf poststukken ontvangt die niet voor jou bestemd zijn. Mijn oprechte excuses hiervoor. Je klacht heb ik doorgegeven aan de leidinggevende van het betreffende bestelkantoor. Deze zal de bezorgers aanspreken en erop toezien dat je post voortaan correct wordt bezorgd. Ik ga ervan dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Tamar TNT Post Klantenservice

Comment by poster of the complaint

15 years ago - Helaas leest TNT slechts een gedeelte van mijn klachtbrief. Het bedrijf voelt zich alleen aangesproken wat betreft de verkeerde bezorging van stukken, maar er staan in mijn oorspronkelijke klachtbrief meer gedetaillerde redenen voor ontevredenheid wat betreft de service van TNT, met name: poststukken die vaak erg lang onderweg zijn [bankafschriften, pakketen] of nooit op mijn adres zijn gekomen zoals een aantal bankafschriften (waardoor ik de bank om duplicaten heb moeten vragen), of een door mij verstuurde brief die verloren is geraakt en nooit op bestemming (in deze stad) is gekomen . Wat is de oplossing die TNT hiervoor te bieden heeft. Hoogachtend, V.

Message from PostNL

15 years ago - Beste virtulo, Bedankt voor je reactie. Ik kan me voorstellen dat je graag een oplossing wilt voor de poststukken die met vertraging bij je bezorgd zijn of helemaal niet zijn aankomen. Graag geef ik je een toelichting. TNT Post verwerkt dagelijks 16 miljoen poststukken. Van normale briefpostzendingen wordt geen administratie bijgehouden, hierdoor is het helaas niet mogelijk om te achterhalen waar je post zich bevindt of waardoor vertragingen precies ontstaan. Je klacht heb ik doorgegeven aan de leidinggevende van de afdeling postbezorging. Hierbij heb ik aangegeven dat er regelmatig poststukken verkeerd bezorgd worden, maar ook dat je post mist en met vertraging ontvangt. De leidinggevende van de afdeling postbezorging zal er op toezien dat de kwaliteit van de bezorging op je adres verbetert. Ik bied je mijn verontschuldigingen aan voor het ontstane ongemak. Ik ga ervan uit dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Tamar TNT Post Klantenservice

PostNL

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is doorgegeven aan de leidinggevende van het betreffende bestelkantoor. Deze zal de bezorgers aanspreken en erop toezien dat de post voortaan correct wordt bezorgd.

All complaints of