Complaint: TNT-post

user-21848 on 16 September 2010 about PostNL in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds een paar dagen wordt de post na 5 uur bezorgd, terwijl de post voor 5 uur bezorgd moet zijn. Een andere straat wordt de post pas om half 6 bezorgd.
De post van ons komt regelmatig niet aan. Hierdoor hebben we de abonnement van de tv-gids al op moeten zeggen, omdat deze zeker 1 keer per maand niet aan kwam. Zo zijn er ook belangrijke stukken die we niet krijgen. Wel krijgen we met grote regelmaat post van de buren of post van andere straten in de bus.
Afgelopen paar jaar al meerdere keren een klacht ingediend, maar we hebben toch sterk de indruk dat hier niets mee gedaan wordt. Krijgen wel bericht dat de klacht in behandeling wordt genomen, na 1 of 2 weken krijgen we een brief met de vraag of onze klacht goed is afgehandeld, maar bij ons weten is er niets afgehandeld en er veranderd zeker niets.

Gewenste oplossing

Serieus met de klachten omgaan en ook daadwerkelijk zorgen dat er iets veranderd. Meer controle op de werkwijze van postbezorgers.

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by PostNL

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is solved by PostNL

Message from PostNL

15 years ago - Beste mikarick, Bedankt voor je e-mail. Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is dat je post na 17.00 uur bezorgd wordt, dat je post mist en dat post regelmatig verkeerd bezorgd wordt. Het spijt me dat je de indruk hebt dat er niets met je klachten wordt gedaan. Graag informeer ik je hierover. Het gaat bij de bezorging van briefpost om ongeregistreerde zendingen, die niet zijn terug te vinden in ons postproces. Ik kan daarom niet aangeven waar je vermiste post zich bevindt. Je melding heb ik doorgegeven aan de manager van de afdeling postbezorging. Deze zal de klachten met de betrokken medewerkers bespreken en erop toezien dat de postbezorging op je adres verbetert. Voor het ontstane ongemak bied ik je mijn verontschuldigingen aan. Ik ga ervan uit dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Tamar TNT Post Klantenservice

PostNL

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Het gaat bij de bezorging van briefpost om ongeregistreerde zendingen, die niet zijn terug te vinden in ons postproces. Ik Er kan daarom niet worden aangegeven waar de vermiste post zich bevindt. De melding is doorgegeven aan de manager van de afdeling postbezorging. Deze zal de klacht met de betrokken medewerkers bespreken en erop toezien dat de postbezorging op verbetert.

All complaints of