My complaint:
Zoals uit vorige reacties blijkt heeft Canal Plus enkele jaren ten onrechte geld van mijn rekening geschreven.
Na publicatie heb ik van medewerker *** de toezegging gekregen dat restitutie zal plaatsvinden en dat alles opgelost zou zijn. Ik heb daarop een positieve reactie op de site geplaatst. Echter………..we zijn nu een maand verder en nog steeds geen geld terug!
Met wat voor een bedrijf hebben we hier te maken?
Zijn ze nou zo stom of is dit puur een staaltje Franse arrogantie?
Binnenkort krijgen ze via de advocaat een “Tot mij wende zich” brief en reken erop dat de kosten verhaald zullen worden!
Gewenste oplossing
Onmiddellijke restitutie

