Complaint: live.vodafone.offnet

user-45856 on 03 April 2011 about Vodafone in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebbeb een abonement van vodafone maar zonder internet, en toch krijgen we een rekening van ongeveer 30 euro voor data verkeer van live.vodafone.offnet.
rara hoe kan dat. We hebben juist al om “ongelukjes” te voorkomen zo veel mogelijk in de mobiel alles uitgeschakeld.Toch zie ik bij de verbuikskosten eind Maart en begin April alweer 9 euro boven gebruiks kosten staan, terwijl we de mobiel heel weinig gebruiken.
Als ik zo internet afzoek zijn er gierend veel klachten hier over en maar weinig of geen oplossingen. Ik denk dat mensen zich toch 2 maal moeten gaan bedenken om met vodafone in zee te gaan als dit niet snel stopt.

Desired solution:

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug krijg en dat ik zonder angst mijn telefoon weer aan kan zetten, dus zonder elke maand voor iets te betalen wat ik niet gebruik en niet wil hebben ook.

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by Vodafone

Message from

15 years ago - Beste Worlock, Ik zie dat er op 4 april een internetblokkade voor je is geplaatst en dat je een tegemoetkoming hebt ontvangen via onze klantenservice. Is hiermee je klacht opgelost? Met vriendelijke groet, Astrid Vodafone Webcare Nederland

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by Vodafone

Message from

14 years ago - Beste Worlock, We hebben na onze post van 18 april 2011 niets meer van je gehoord. Ik ga ervan uit dat je klacht inmiddels is verholpen en sluit je klacht online af. Mocht je klacht niet opgelost zijn, stuur mij dan alsnog binnen 1 week een e-mail. Je kunt e-mailen naar webcare.nl[at]vodafone.com (vervang [at] door @) en vermeld in het onderwerpveld Klachtenoplossing/Worlock. Met vriendelijke groet, Christianne Vodafone Webcare Nederland

user-45856

Responded on 10 June 2011 at 12:53

Er is voor mij nog niet echt een goede oplossing. Daar ik nu aan Vodafone heb gevraagd om mijn internet en alles wat er mee te maken heeft dicht te zetten. Dus zo ver geen hoge afschrijving meer. Maar ook geen volledig gebruik van mijn verbinding/mobiel. Daar ik dus geen internet kan gebruiken en ook geen MMS kan versturen/ontvangen. Je kunt dus niet zeggen dat het goed is opgelost. Graag zou ik dus volledig gebruik van mijn mobiel willen, zonder die exstra kosten die ik krijg als het opengezet wordt weer. Dus ben er gedeeltelijk tevreden over.

Vodafone

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Vodafone Webcare heeft niets meer van Worlock gehoord na 18 april 2011. We gaan ervan uit dat de klacht is opgelost en sluiten de klacht online af.

All complaints of