Complaint: Vodafone thuis werkt TOTAAL NIET

user-184116 on 18 June 2013 about Vodafone in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb sinds januari de glasvezel van Vodafone mr dit werkt absoluut niet! Ik heb nu mn 6de kastje binnen waarvan 3 dezelfde. Ik heb nu al 5 dagen geen tv en al ruim een week geen Internet! En als hij t doet kan ik om de 5 minuten het kastje aan en uit doen! Belachelijk gewoon! Mijn dochter is amper thuis omdat ze internet nodig heeft voor school! Ze is genoodzaakt om haar schoolwerk bij n ander te doen. Telefonisch zijn ze niet te bereiken wat Vodafone ook toegeeft en op klachten wordt amper gereageerd! Ik heb geprobeerd om dit contract tussentijds te beeindigen maar dat wil Vodafone niet terwijl ze erkennen dat het niet werkt! Ik krijg er echt een punthoofd van en ga nu na een half jaar ook niet meer betalen! Elke dag is er wel iets wat het niet doet!

Desired solution:

Stopzetten van mijn contract. Ik heb geen vertrouwen in Vodafone en wil ergens anders iets afsluiten zodat ik normaal gebruik kan maken van tv en internet! Maar vooral dat mijn dochter thuis haar schoolwerk kan doen.Tevens wil ik een vergoeding van de gemaakte telefoonkosten.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - We have sent an email to Vodafone about your complaint

Message from from Klacht.nl

12 years ago - We have sent reminder to Vodafone to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Vodafone

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Vodafone

Message from

12 years ago - Beste Jose72 , Bedankt voor het aangeven van je klacht. Helaas kan ik via deze weg je klacht niet in behandeling nemen. Ik wil je verzoeken om via onderstaande link je klacht kenbaar te maken. Je kunt ervoor kiezen om te mailen of je klacht telefonisch kenbaar te maken. https://www.vodafone.nl/support/vodafone-thuis/ Met vriendelijke groet, Jeannette Vodafone, medewerker klachtafhandeling

Vodafone

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

link doorgegeven om klacht Vodafone Thuis kenbaar te maken

All complaints of