Complaint: Vrouw

user-35135 on 08 January 2011 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Gisteren gebeld, omdat normaal de Vrouw vrijdags als bijlage is, zou nabezorgd worden. Dat kon dus helemaal niet omdat ik er vandaag achter kwam dat het er nu bij zou zitten. Maazr helaas nee…….., geen Vrouw. Weer gebeld maar nu ging het helemaal mis met al die kies dit of dat. Daarom deze mail.
Hoop dat het helpt,(twijfels) en dat we het vandaag nog in de bus krijgen.

Gewenste oplossing

Vandaag de Vrouw

All complaints of