Complaint: Zeer slechte bezorging in Spijkenisse . wijk de Gaarden e.a.

user-34832 on 06 January 2011 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ontvang nu al voor de 5e keer geen krant!!!v.a. 03 Jan.

Meld dit elkeochtend krijg E.mail wordt nabezorgd,geen enkele keer bezorgd dan bel ik krijg je als antwoordt u krijgt de krant gecrediteerd wat heb ik hier aan!!

Gewenste oplossing

Dat ik eindelijk eens een ochtendkrant krijg!!!!

All complaints of