6 Mei vakantie geboekt.
Ons laten informeren over vaccinaties ruim van te voren.
Kwam niet goed met de vaccinaties.
Arke Spijkenisse medewerkers hebben zich goed ingezet voor ons daar zij begrepen dat wij zeer graag kerst met 7 mensen in de zon... Read more
27 oktober 2013 klacht geplaats maar nog steeds geen reactie/ oplossing gekregen. Voor klacht zie onderstaande link
https://www.klacht.nl/wp-admin/index.php?alurl=true&alu=f9f720c54ecbf6816b4ef63590326279&alui=16922822144df7e76a081e7a96d51abe&alue=8f16e9a2b98ee5fac6ce591a0f19db33&alr=https://www.klacht.nl/wp-admin/admin.php?page=gdcs-panel-user-posts-list%26view=277457
Read more
Arrogante maatschappij welke de afspraken niet nakomt en indien je hierover contact zoekt over 8 weken beschikbaar
Bijgaand de ingediende klacht.
Voor mij onbegrijpelijk dat een organisatie als deze in de huidige tijd nog meent zo met klanten om te gaan!... Read more
Arke heeft ons destijds voor het blok gezet om een dag voor de vakantie te communiceren dat het zwembad, lobby en dergelijke vrijwel geheel is afgesloten wegens werkzaamheden.
Toen wij op plaats van bestemming waren aangekomen hadden we dit voorval... Read more
Als frequent flyer ben ik de eerste met Arke gevlogen naar Cancun waar ik een geweldige vakantie heb gehad in een RIU hotel. Hieronder de punten waar ik een klacht over heb:
#punt1:23-11-2013 hadden we een transfer van het hotel naar... Read more
Bij vertrek naar Rome op 15-11-13 kon ik niks met mijn e-ticket. Mijn partner kreeg wel een boardingpass maar ik niet. Na mij gemeld te hebben bij de balie op Schiphol duurde het lang voor het geregeld was dat ik... Read more
Bij aankomst kregen we in de bus van de medewerker van arke dat de dag erop om 11:00 iemand van arke zou komen om reisinformatie te geven. Hier konden dan excursies geboekt worden. Met nadruk werd verteld niet bij het... Read more
Na een hel van een vakantie naar bodrum. en mijzelf daardoor in de schulden te hebben moeten bellen. Heb ik na 6 weken na het indienen van mijn klacht nog steeds geen reactie mogen ontvangen. Na contact te hebben... Read more
H. Prenger.
RES-CODE. BGGDDX
PREMIUM COMFORT STOEL 01B. 01A.
WIJ HEBBEN GEEN ENTERTAIN PROGAMMA GEKREGEN DAAR IS WEL VOOR BETAALD MVG DHR PRENGER INGB 653164653
Read more
Gisteravond zijn mijn ouders vertrokken voor een 9daagse reis naar Dubai. Vanmorgen komen ze aan bij het hotel waar ze moeten verblijven, helemaal kapot van de lange reis. Krijgen ze doodleuk te horen dat ze het hotel niet in mogen... Read more